Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia. Entry harini pasal AMIRUL ASHRAF BIN ZURAIMI :) 


Okayy sebelum ni I pernah update pasal you tapi masa tu kite tak couple, tapi sekarang you I punye and I you punye. Woaaah, happy sangat tak terkate you tahu. Hanye Allah sahaje yang tahu betapa gembira dan bersyukur nye I (: Sayangg, terima kasih sebab muncul dalam hidup I. Please jage I baik-2 dan yang paling penting hargai I macam mana you hargai mama you. I tak mintak you beli kan i kereta sport, I tak mintak you belikan I handphone yang I mintak kejujuran dan kesetiaan dalam perhubungan kita. I berharap sangat Allah panjangkan perhubungan kita sampai I mati. 1 Disember 2011, tarikh i tak kan lupa kan. Hey si tinggi, even I ni pendek tapi I sayang you sanga tahu. Nanti lelama I tinggi laa tu. Hahaa. Okayy harini, Ombak Rindu keluar kan? So membe aku plan nak pergi tgk cerite tu. Aku okayy la, then malam tadi aku ajak laa Amirul sebab aku takde mmbe nak pergi. Dia pun cakap tak kisah. Dalam pukul 1 lebih macam tu kiteorang boleh pulak tercouple :) Hahaa, macam mana kiteorg tercouple hanye orang terdekat je tahu. So, tadi kiteorang tengok cerite OMBAK RINDU weeei :D


Okayy thumbs up untuk cerite ni. Memang romentik gila okayy cerite ni. Kalau korg bace novel nye mesti korg dalam feel. Aku tak bace novel nye, aku faham kan jalan cerite tu. Memang romentik okayy. Ada sedihh, kelakar laa. Amirul dalam wayang tadi manje wei. Aummm :3 Biasa laa date pertama mesti romentik aite? Okayy dah habis cerite, balik laaa. Then dah sampai Klang, rase tak nak lepas kan dia balik :( Ahhh, sygg I rindu. Hahaa. Excited tak nak bagi dia balik, aku terbawak balik Ipod dia. Sorry D; Ni ada sikit gmbr tadi aku amek. Sikit jee, sebab aku malas nak amek gambar. Hihi, nah tengok ni.



Haa itu je gmbr yang aku amek. Itu pun time nak balik, baru aku keluar kan camera :) Hihi. Tak banyak gmbr takpe. Asal kan aku dengan dorg enjoyy gilaa. You, i heart you :* Terima kasih untuk harini sayang

THATS ALL FOR MY ENTRY TODAY, THANKYOU

ℒℴvℯ ,
Ekinn Muhammad