Mase cuti sekolah ini lah rutin harian ku (:

10.30 am - Bangun tidur, terus text si diaaaa ahh. Haha, ehh bangun lambat tu biasa laa. Sebab holiday takde apa nak buat so bangun lambat dan tidur lambat (:
10.45 am - Bangun dari katil, gosok gigi and cuci muka bagi segar sikit. 
11.00 am - Tengok tv, cerite Hagemaru haha. Layan cartoon lagi syook :D 
11.30 am - Masuk bilik mak aku, then continue tidur. Phewwwww, nyenyak je. Hahaa
12.30 pm - Bangun, ahhh. Kakak aku kejot sebab kena jage anak dia. Mmg errrrrr. :3 Rase nak cekik dia
12.45 pm - Main-2 dengan anak buah aku, memang sakit jiwe aku jage dia. Ya Allah, nakal nye memang tak terkate weyh. Rase nak ikat-2 kaki dan tangan dia. 
2.00 pm  Macam biase cerite endooon kegemaran ku, ' PUTRI YANG DITUKAR ' Yeayhh. Mana khusyuk aku tengok, sebab sambil tengok tv kena jage anak buah aku :O 
3.00 pm - Online, haaa lege sikit sebab anak buah aku tidur. Hahaaa XD
3.30 pm - Yana and Zaty datangg. Apa lagi, memang masuk air je kiteorang .
6.00 pm - Pergi pasar malam dengan dorg. Okayy beli makanan. Dalam perjalanan ke rumah kiteorang makan makanan yang kiteorang beli. Phewwm lapar giloo. Sebab tak lunch and breakfast D;
6.30 pm - Balik rumah, tengok tv dengan Zaty cerite ' NADA CINTE ' errr rase nak je aku masuk dalam cerite tu. Sebab cerite tu penuh dengan dengki khianat. Err errrr. Geram sangat! Hahaa 
7.00 pm - Zaty balik rumah, aku pun tutup tv sebab bagi laluan dekat azan maghrib (: 
7.30 pm - Anak buah aku dah bangun, mean bukan dari pukul 3 yang dia tidur tu. Dari pukul berapa entah. Sebab time petang dia bangun tu aku dah takde dekat rumah. Weeee, then lepak dengan bapak aku and mak aku. Main2 dgn anak buah aku. Haha kelakar sangat, memang gelak je la kan aku. :D
8.00 pm - Pergi teman Zaty beli topup, sebab kedai mamak area rumah aku semua topup habis. Tak tahu laa apa kene tibe-2 je topup habis.-_________-  Dah beli topup, then balik laaa.
8.15 pm - Aku online skype, ingat nak skype dengan si diaaaa tapi adik dia guna lappy. Sokayy, aku tunggu dia sambil skype dengan Syirot and Zaty.
8.30 pm - Aku Skype dengan dia. Wuuuuuuu, rindu dia sangat! Rase nak hug-2 dia. Hahaa OPS! Sorry D; Terlepas cakap. Haha, tgh skype dengan dia. Dia buat aku sakit hati. Errrrrr rase nak tembak-2 dia :< Nasib baik dia pujuk, kalau tak ahhh tak nak kawan dia. Hhaaa
12.00 am - Stopp skype, sebab kakak aku nak guna lappy. Menyemak sangat. Hahaa, sokayy. Nasib baik aku lapar, terus pergi dapur masak then makan. 
12.30 am - Aku online then update blog ni haaaa. Eh jangan fikir aku tak spent times dengan dia okayy. Setiap saat dia sentiase menemani ku. Woaaaah, Tak boleh blaa ^^ Hahaaa. 
1.00 am - Meluangkan mase dengan Amirull Ashraf sampai la aku teritidur :) :D

The endd. 

ℒℴvℯ ,
Ekinn Muhammad