Danial Azhari

Assalamualaikum and Hi (; Okay, semalam happy and harini pun aku happy. Tak bosan mana sebab aku tolong mak aku masak. Masak apa? Secret, tnggu lerss esok okay. x) Okay back to topic, harini aku nak story pasal Danial Niel bibir menawaaaaaan. :3



 Hihi, sebab tak lama lagi 26 Nov tarikh paling bersejarah dalam hidup kiteorang :( Even kiteorg dah break tapi kiteorg still contact and ambil berat satu sama lain gitu :) Tipu la, kalau aku cakap aku dah tak sayang dia lagi weeei. Setiap kali aku tengok pasangan COUPLE dekat luar sana tu mesti aku teringat dekat DANIEL D: Oh rindu nye D: I tak tahu nak cakap macam mana rindu nye I dekat you Azhari's Son. Betapa baik nye you dgn i. Betapa sabar nye you dengan perangai i. Haih, -.- Sampai sekarang i tak jumpa lagi lelaki macam you. Yang betul-2 setia and and faham gila dengan perangai. Since we break, i know you didn't treated another girls except me right? Tapi i tak macam you, sorry :(  Kalau kita bertahan sampai 26 Nov ni, hubungan kita dah nak masuk 3 tahun laa you. Hmm, menyesal sangat apa yang sebelum ni i dah buat dekat you. Seriously i cakap. You sentiasa bagi i ruang untuk tebus balik kesalahan apa yang i dah buat, tapi i tak pernah ambil peluang tu. Malah i asyik buat endah tak endah je. I jee yang asyik mintak break, sampai lah ada 1 masa ni you sampai nangis kan time I mintak break? Haaa i tak boleh lupa sangat time tu. I ingat you gentleman yang tak kan menanges. Ya laa, bertahun couple you tak pernah menanges. Mesti la I terkejot kan :O Manusia kan ada perasaan? Ahh sorry sangat you selama 2 tahun lebih kita kapel itu laah first and last i buat you nanges. I tak boleh nak meet you, sebab i rasa kalau kita keluar mcm kita ni pasangan couple. Macam bulan 6 kita hang tu, sumpah mcm pasangan couple. Hahah XD Tak boleh lupa la time tu, mcm-2 kenangan antara kita kan? Tapi paling I hargai sangat setahun kita couple baru kita meet. Oh susah gila nak cari lelaki mcm yoou. Ada ke lelaki yang zaman sekarang nak meet awek dia tunggu sampai setahun? I rasa takde. Thanks sebab muncul dalam hidup i MUHAMMAD DANIAL :D Sekarang pun kita dah jarang text, on call. Yeaa la you nak spm kan? Takpe-2. I always pray for you . Apa yang berlaku sebelum ni, mungkin sebab perangai i yang tak matured ni kot. Selalu buat keputusan yang terburu-2. Tapi sekarang i dah sedar, and i try change it. Thanks because always be my side when i really need someone in my life. (: Good luck for your SPM. Do your best. Haaa rasa lega sikit, i dah story apa yang i rasa selama ni. I nak stoory dekat you, tapi takpe la. FYI IF I LAYAN LELAKI DEKAT FB TU TAK SEMESTINYE DORG TU BOYFRIEND I. PENAT JAWAB SOALAN YG ASYIK YOU TANYA KALAU KITA TEXT-ING. KALAU DAH ADA SOMEONE SPECIAL I BAGI TAHU YOU. ANTARE KITA TAKDE RAHSIA KAN? (:  Alright sampai sini je laa celoteh aku, terima kasih kerana sudi membaca nye (: Assalamualaikum