Assalamualaikum and Hi (: Agak lama kan aku tak update blog. WIFI sayangs problem, nak buat macam mana kan hanya mampu tersenyum. Okay harini aku nak update about tenene aku pun tak tahu. Hahaha, kidding baby boo. Aku nak update ABOUT

Okay, aku nak story pasal ni sebab aaaaaku sudah fall in love with someone. Wehee, tak percaya? Ambil kapak belah laa dada ku. Err err, annoying -- Back to topic, yeah. Susah doe aku nak fall in love with someone. Seriously. Time aku couple dengan danial mengambil masa yang agak lama untuk aku sayang dia sepenuh hati aku. Dalam setahun lebih jugak baru aku dapat sayang dia itupun separuh. Ahaa, tapi dia sayang aku punya pasal dia sabar je dengan sikap aku :D Okay cerita lama and bukak cerita baru x) Aku fall in love dengan siapa tak payah hang sibok nak tahu. SECRET XD Kalau 1 hari nanti budak tu jadi milik aku aku, i'll try love you for the rest of my life. Hikhok :3 Yela sebelum ni asyik cinta monyet, then apa kata lepas ni cinta serius (: Even cinta yang sekarang tak tahu kekal ke tak ke jinjang pelamin. Eh kalau ada jodoh sampai la kot.  Hm Allah yang menentukan segala nya. Owite. Cuba tenguk gambar ni dorg sweet kann?
Okay enough, tak dapat macam ni aku tak kisah. Yang penting HATI :D Betul tak? Hihi. Alright, sampai sini je celoteh aku. Agak mengantok. Terimas sudi membaca nye. Assalamualaikum, callobeteh