28 October 2011

Assalamualaikum and Hi peeps :D Okay harini, aku penat sangat. Penat then macam-macam lagi perasaan yang ada. Pagi-pagi lagi, taty dah msg aku suruh tolong dia buat bunga telur untuk esok. Aku dengan rasa geram nye, terus bangun then mandi and breakfast (: Lepas tu pergi laa tolong dia dekat ruma tu, sampai pukul 3 petang maybe aku duduk rumah dia. Mcm aku ni cousin dia jee -.- Hahah, lunch dekat rumah dia. Pehh, mak dia masak sedap gilaa okay. Sumpahh I tak tipu youu all. Err err gedit kan? Hahha. x) Aku balik rumah, mandi-mandi sebab petang tu kakak dia nak nikah. Tak molek laa kalau aku pakai seluar dgn T-SHIRT kan? Okay dalam pukul 5 mcm tu aku pergi rumah taty. Duduk kejap lepak dengan cousin dia ketam, then pihak belah lelaki pun sampai la kan. Dah habis akad nikah semua tu, aku dengan taty, ketam and cousin aku pergi makan dekat khemah. Time tu dah mendung, okay takpe belum hujan lagi kan? So kite orang ambil makanan semua duduk laa satu meja. Time tgh makan ni, tiba-tiba angin memang kuat gilaa. Aku dah nak blaa, then ketam cakap  ' Sabar, tak baik. Habis kan makanan dulu ' Aku pun okay laa. Lepas tu, pinggan plastik dah terbang, khemah dah nak runtuh sampai ada orang lelaki yang kena pegang khemah tu, memang aku selamat kann diri aku dulu. Hahha, aku dah tak fikir membe ke, cousin ke. Terus jee masuk rumah taty. First time laa kot. Memang terkejot sangat. :O Dalam pukul 7 lebih macam tu, hujan pun dah rede. Kemas-kemas meja, kerusi, and pinggan-pinggan yang terbang tu untuk malam berinai. Aku takde la kemas mana, bukan rumah aku kan? Hihi. Dalam pukul 9 lebih baru dapat makan. Aku, yana, anem shorty tu dgn alang dah kebulur gilaa. Haha, lepak, makan semua lepas tu balik laa ke syurga masing-masing :D Penat sangat :( Macam kakak aku je yang kahwin. Hahha, sokaay aku tolong ikhlas. Ehemm, pahal tu. Heheh x) Ahhh penat ni. Sampai sini je laa celoteh aku, Terima kasih kerana sudi membaca nye. Bye byee ^>^