السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Hi uolls, entry updated. Okay today entry abt my niece (: Nur Umairah Bin Mohd Zamri. Yeah, kenapa aku nak story pasal budak kecik ni, sebabnye aku sayang dia lebih dari segala nye. Tak percaye? Okayy korg boleh belah dade aku guna samurai, cehh :3 Hahaa, okayy. Time 1st-2 aku dapat tahu yang kakak aku mengandung, herrh i can't believe it D: Ya la, nanti aku nak gaduh dengan siapa, nak cari pasal dengan siapa haa senang cerite nak nak semue nye dengan siapa. Time tu abang aku tak balik lagi dari Japan, so aku dengan kakak mmg kamcing gila even selalu bertengkar ah, gaduh ah. Itu semua nak menunjukan kasih sayang yang terjalin antare kiteorg. Kalau happy 24/7 herhhh. Tak best la kan. -.- Dah sebulan kakak aku mual-2, aku tak pernah amek tahu. Macam apa je kan? Haha kisah pulak aku, malah aku asyik gaduh je dengan dia. Sampai mak asyik nak salah kan aku je :( Sobs sobs. Dalam 6 bulan macam tu, bayi dalam kandungan tu semakin membesar la kan. Yeah, still same aku macam buat endah tak endah. Kakak aku ada suruh pegang perut dia, time bayi dalam kandungan dia tgh bergerak, then aku cakap ' ahh, perlu ke? ' aku bukan tak suka baby tu, aku macam tak bole terime kenyataan yang kakak aku dah mengandung. Padahal biar la kan? Zuriat dia :O Haihhh, time sebelum dia bersalin dia di masukan ke dalam hosp sebab dia dah rase sakit-2, so aku selalu la jugak melawat. Sometimes aku malas. Tapi mak pakse, so pergi je laa. 11 March 2011 lahir la bayi tu di dunia ni selepas sembahyang jumaat. Abang ipar aku cll mak aku, cakap baby tu dah dilahirkan. Menanges aku wehh. Sebab aku takut kakak aku tak boleh harungi untuk melahirkan zuriat dia. Tapi, Alhamdulilah. Allah telah memberi tenaga yang secukupnye kepada kakak aku. Selepas beberapa hari kakak aku balik dgn baby tu. Haaaa, aku tak tahu nak cakap apa. Tapi nak tak nak aku kena terime dia jugak kan? Okayy nama Nur Umairah tu mak aku yang pilih sebab nama tu sedap dan maknenye pun sedap. Supaya suatu hari nanti dia boleh jadi seorang perempuan muslimah. :D Time baby tu berusia dalam 1-3 bulan macam tu aku jarang sekali pegang dia. Sebab aku takut apa-2 yang terjadi nanti enn. Dalam 4 bulan macam tu baru aku pegang dia. Sekarang dia dah berusia 9 bulann. Woahh, memang sayang aku dekat dia memang tak payah cakap laa. Even sometimes aku mmg benci dia. Haha, yela disebabkan dia tahun ni macam-2 aku tak dapt nk buat sebab kena jage dia sahaje. Kalau nakal sikit tkpe la, ni masyAllah. Hanye Allah sahaja yang tahu betape nakalnye budak kecik ni. Dia dah pandai merangkak and cakap ' tatatata ' hahaa. Comel kan? So kalau aku nak cakap dengan dia ' tatata ' nanti dia gelak dab bagi aku senyuman gedit dia tu. Yeahh. Baby! Ucu sayang baby, naah muah sikit :) And kakak aku pun still ngamm dengan aku macam dulu. Alhamdulilah :)

This is my baby girl ,


Okay itu lah budak yang bernama Nur Umairah bin Mohd Zamri yang sekarang berusia 9 bulan 3 hari :) Thats all for my upadated entry today, thank you for your reading. Byee