BESTFRIEND TILL DEATH ♥



 Assalamualaikum and hi to all my stalker (; Sorry guys, lama kan aku tak update blog? Well aku agak kuno pasal natang ni. Selalu mengharapkan Syirot punye lappy jee. So sekarang aku dah reti laa sikit pasal natang ni. Nadrah's teach me, and thanks to her :) If korg tak suka tengok blog aku, boleh bla okay? Okay back to topic, kenapa aku letak gmbr dia org dekat atas ni? -.- Sebab dorg la insan kedua yg paling aku syg lepas family aku. Haaa, nak tahu kenapa? Sebab time aku sedih, gembira, susah, dll dorg selalu ada dgn aku. Yela dah kawan dari kecil, lepas tu rumah pun dekat dekat. Except yang LELAKI tu bukan. Hahha XD Even aku suka buat dia orang marah, benci, menyampah but they still love me so much right? ^^ Kawan aku yg lain pun hebat jugak tapi tak sehebat dorg. Muahihi xP Kalau nak tahu perangai aku yg sebenar tanye laa dia org okay? Tak nak tahu? Aku bukan kisah pun. Wakaka :3 So aku rasa sampai sini je la kot celoteh aku. Terimas kerana sudi membace nye  ♥ 


Ekin xoxo